گزارش تخصصی معلمان ابتدائی و دبیرستان

آنچه شما نیاز دارید در توسعه مهارت گزارش تخصصی

مؤسسه مطالعات بین الملل مونتری، فهرستی از روش های مختلف برای آماده سازی معلمان ابتدائی و تفسیر را به خود اختصاص داده است. آن ها به شدت انتقاد پذیر بوده و ده مورد اساسی را بیان می کنند:

– به طور گسترده، نوشته های خود را به زبان مادری و یا زبانی که به گزارش می پردازید، مطالعه نمایید.

– به اخبار در تمام زبان های کاری خود توجه نمایید.

– گام هایی زیادی را برای ایجاد یک فرد آگاه تر و دقیق تر اتخاذ نمایید.

– زمانی را در خارج از کشور صرف نمایید.

– مهارت های نوشتاری، تحقیقی، تجزیه و تحلیل و (برای مترجمان) سایر مهارت های گفتاری عمومی را تقویت نمایید.

– از هوش مصنوعی و یا همان کامپیوتر استفاد نمایید.

– هرگز زمان خود را به کارهای بیهوده اختصاص نداده و در یک مکان ثابت باقی نمایند.

– به یاد داشته باشید رم در یک روز ساخته نشده است.

من فکر می کنم این یک لیست بسیار عالی است که می تواند برای تمام گزارش نویسان اعمال گردد. در این میان، من به عنوان یک گزارش نویس انیمه، اعتراف می کنم که هیچ اجباری برای خواندن روزنامه های ژاپنی وجود ندارد. با این حال، این همان چیزی است که برای من اهمیت دارد، زیرا تنها در این صورت است که می توانم به زبان های مختلفی گزارش تخصصی را بنویسیم نمایم. در آن لحظه، داشتن این تجربه به اندازه تمام موارد مذکرو در آن فهرست، حائز اهمیت است. از این رو، () را در راس کار قرار داده و از اهداف خود آگاه شوید. استدلال خوبی در پس موارد مذکور در این لیست وجود داشته و می تواند قدرت فراوانی را به شما عطا نماید. در حال حاضر، نکاتی از این لیست مطرح خواهد شد که در کنار تجربیات گذشته قرار گرفته و دستیابی به موفقیت را ممکن ساخته است:

گزارش تخصصی

گزارش تخصصی

ده روش عمده برای تبدیل شدن به یک گزارش تخصصی نویس خوب

به زبان مبداء تسلط پیدا نمایید.

این امر به حدی واضح است که همه افراد از آن آگاهی دارند. این مفهوم کاملا درست است. برای داشتن یک گزارش تخصصی خوب از هر زبان، شما باید از مهارت های قوی در آن زمینه برخوردار باشید.، بنابراین باید مهارت های قوی در آن داشته باشم. بسیاری از صفحات وب دیگر وجود دارد که می تواند توسعه مهارت های شما در گزارش تخصصی  منتخب را بهبود بخشد. بنابراین، من فقط کوتاه و شیرین می گویم که”از آن استفاده کنید.” خواندن، نوشتن، مطالعه، تحقیق، صحبت کردن، گوش دادن می تواند این مهارت را تحت تاثیر قرار دهد.

به زبان مقصد تسلط پیدا نمایید.

زبان “مقصد” همان زبانی است که شما در حال ترجمه ی آن هستید. بنابراین برای من، زبان مقصد به طور کلی انگلیسی است. شما باید درک صحیحی از زبان مقصد پیدا نموده و سپس به ترجمه ی آن بپردازید. من نمی توانم اندازه ی آن را تایید نمایم. برای ایجاد یک ترجمه ی خوب و واقعی، شما به مهارت های واقعا خوبی در زبان انگلیسی (و یا هر زبان مقصد دیگری) نیازمند هستید. در غیر این صورت، نمی توانید ایده های خود را به روشنی بیان نموده و انتخاب های مناسب و الهام بخشی را (که روح و بافت یک متن ادبی را جذب می کنند)، اتخاذ نمایید. مهارت شما در زبان مقصد، حتی از مهارت شما در زبان مبداء نیز به مراتب مهم تر است.

اگر زبان مقصد گزارش بومی شما نیست، باید مطاعات بسیاری را در این زمینه به انجام رسانده و با فرهنگ پاپ آن آشنا شوید. از طرفی دیگر، برای انتخاب زبان مبداء و مقصد از افراد توانمند بهره بگیرید. علاوه ب بر این، شما می توانید از راهنمایی های من در این زمینه استفاده نموده و زبان مقصد خود را تقویت نمایید.

اگر شما زبان مقصد، زبان مادری شماست، شرایط شما بسیار ایده آل و خوب است، اما این تنها کافی نیست. علاوه بر این، شما باید از مهارت کافی در استفاده از زبان نیز برخوردار باشید. بهترین راه برای توسعه این مهارت است که به طور گسترده بخوانید و انواع مختلفی از مطالب (مقالات، مجلات، و غیره) را بنویسید. همچنین، اگر شما از مهارت کافی برای ترجمه ی متنی برخوردار هستید، به ترجمه ی اشعار و داستان ها بپردازید. لازم نیست که آن ها را منتشر نمایید؛ تنها کافیست بر روی آن ها کار نموده و خود را درگیر آن نمایید. بهترین راه این است که بتوانید نقدهای سازنده ای را در مورد آن ها ارائه نمایید. اگر هنوز در دانشکده یا دبیرستان هستید، به راحتی می توانید مهارت های انگلیسی (یا هر چیز دیگری) را به یاد بیاورید. در واقع، شما باید از دوره هایی استفاده نمایید، که به طرز سنگینی حاوی نوشتار هستند. سعی کنید حداقل در یک دوره ادبی و حداقل یک دوره فنی یا علمی شرکت نمایید. شما باید به خوبی تمرین نموده و بازخوردهای استادان و همسالانتان را مورد توجه قرار دهید. (در اغلب مواقع، قبل از ثبت نام برای دوره های آموزشی، تحقیق پیرامون فرد مربی می تواند کمک آفرین باشد؛ معمولا متقاضیان می توانند به شما بگویند کدام مربی ها واقعا مفید هستند).

تحقیق، تحقیق، تحقیق.

بسیاری از انواع ترجمه، به خصوص کتاب ها، فیلم ها، و نمایش های تلویزیونی، اغلب به ارائه ی نکاتی می پردازند که در همه جا به چشم می خورد. در طی یک هفته معمولی ترجمه انیمیشن، ممکن است من برای اطلاعات در مورد عنکبوت جنگل های بارانی، نام های پاکستانی، یک درام تلویزیونی ۱۹۶۰، بازسازی، تکنولوژی هوافضا، و عادت های روزانه راهبان تبت، جستجو نمایم. بدیهی است، شما هرگز نمی توانید از همه ی چیزها آگاهی داشته باشید (اساطیر نورس، قرآن، ایتالیایی …). بنابراین، یافتن موارد مناسب و خوب خالی از لطف نخواهد بود. علاوه بر این، تمام پاسخ ها باید از منابع معتبر استخراج شوند. بنابراین، یکی از مهم ترین چیزهایی که به عنوان یک مترجم خوب یاد می شود، مهارت های تحقیق است. اگر در دانشکده یا دبیرستان هستید، سعی کنید در دوره هایی را که به شما در این امر کمک می کند، شرکت نمایید. (در بیشتر کالج ها، کتابخانه اصلی شامل راهنمایی های تحقیقاتی لازم برای یک ترم است. تنها ترفند این است که به کتابدار مسئول مراجعه نموده و درخواست خود را ارائه نمایید.) همواره سعی کنید در کتابخانه مطالعه نمایید؛ شما ملزم به یادگیری چیز های زیادی هستید. اگر شما در مدرسه نبوده و یا در کتابخانه کار نمی کنید، نگران نباشید. بسیاری از کتابخانه های کالج و عمومی دوره های پراکنده ای را در روش های تحقیقاتی ارائه می دهند؛ شما می توانید آن ها را پیدا نموده و یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید. اگر این امکان وجود ندارد، می توانید به یک کالج یا کتابخانه عمومی مراجعه نموده و از یک شخصیت افسانه ای به نام کتابدار مرجع استفاده نمایید. کار کتابخانه مرجع اینست که بدانیم چگونه می توانیم چیزها را بیابیم. اگر یک دانش آموز هستید، کتابدار مرجع مدرسه / کالج شما می تواند نقش مهمی را در این امر ایفا نماید. همواره سعی کنید از یک کتابخانه ی عمومی بهره مند شوید. به سراغ این کتابخانه ها رفته و خودتان را معرفی کنید. شما می توانید برای یادگیری مهارت های تحقیقاتی خوب از اینترنت و نسخه های چاپی دیگر استفاده نمایید (اگر فکر می کنید باید بیشتر تحقیق خود را آنلاین انجام دهید، انجام این کار خالی از لطف نخواهد بود). نکته: این کار به شما کمک خواهد کرد که برخی از سؤال های نمونه / زمینه های تحقیقی را تکمیل نموده و مهارت های خود را گسترش دهید. شما می توانید با جمع آوری سوالات تحقیقاتی (که در یکی از ترجمه های شما آمده اند)، نسبت به پاسخ دهی اقدام نمایید. احتیاط: به یاد داشته باشید، کتابدار مرجع یک منبع پژوهشی نیست. از طرفی دیگر، وی نمی تواند به عنوان دستیار پژوهشی عمل نماید. وی تنها می تواند به شما کمک کند تا تحقیق خود را به انجام برسانید. انتظار نداشته باشید که کتابدار مرجع پاسخ تمام سوالات شما را فراهم آورد.

در حال حاضر، اگر یک گام به عقب برداشته و گذشته و توانایی های خود را با زمان حال مقایسه نمایید، کار بسیار بزرگ و ارزشمندی را انجام داده اید. در واقع، اگر شما یک مترجم انیمه هستید و از تجربه ی کافی برای تحقیق در مورد چیزها برخوردار می باشید، ممکن است بتوانید به عنوان یک مترجم حرفه ای عمل نمایید. در اغلب مواقع، نمی توان تمام نیازهای تحقیقاتی را با تحقیق در گوگل و یا سرچ در اینترنت پیدا نمود. با این حال، مراقب باشید! برای لحظه ای فکر نکنید که سرچ و یا گوگل کردن یک مهارت نیست. راه هایی برای استفاده از موتورهای جستجو و پیدا کردن چیزهای جادویی وجود دارد که می تواند نتایج مفید و قابل اعتمادی را به ارمغان بیاورد. از طرفی دیگر، برخی از راه ها نیز تنها ساعت ها از وقت شما را هدر داده و کاملا بی فایده خواهند بود. اگر شما با لیستی از سوالات پیچیده و سخت مواجه هستید، تنها کافیست به تحقیق و پژوهش پرداخته و پاسخ های مفیدی را پیدا نمایید. در حال حاضر، این که شما ملکه و ارباب تحقیقات گوگلی باشید، به تنهایی ارزشی ندارد، بلکه باید بتوانید پژوهش را به خوبی انجام دهید.

به دوست یابی بپردازید.

آیا این جمله را به یاد دارید: “ترجمه، به معنای تخصص در همه چیز است؟” آگاهی و تخصص در مورد هر چیز، بهترین بعد از ترجمه است. شبکه و ارتباط تنها راهی است که فرد مترجم می تواند از آن برای کسب آگاهی در مورد هر چیزی استفاده نماید. برای مثال، زمانی که من نیاز دارم تا تنها برای پنج دقیقه در زبان لاتین تسلط پیدا نمایم، می توانم از دوست خود که به تدریس زبان لاتین می پردازد کمک بگیرم. در هنگام نیاز به تخصص بودیسم نیز کمک گرفتن از یک دوست متخصص در این زمینه خالی از لطف نخواهد بود. اگر به اطلاعاتی در مورد گوشت، مرغ، و یا غیره نیاز پیدا نمایم، قطعا به سراغ پدرم خواهم رفت. این درست است که تمام افراد از آگاهی کافی پیرامون یک زمینه برخوردار نبوده و از آن اطلاع چندانی ندارند. در این حالت، اگر فرد متخصی را در اطراف خود ندارید، بهتر است به سراغ کتابخانه رفته و یک روز خود را در آنجا سپری نمایید. اگر مهلت ارسال ترجمه تا فردا باشد، این کار برای شما چندان کارایی نخواهد داشت! بنابراین، از مهارت های مختلف دوستان و خانواده خود استفاده نمایید. در برخی از مواقع، کمک گرفتن از آن ها می تواند اسباب شادی و خوشحالی برای آن ها را نیز فراهم آورد. در برخی مواقع، لازم با دوست خود تماس گرفته و از وی بخواهید تا مفاهیم یک کتاب مقدس را برای شما توضیح دهد. در این حالت، قبل از قطع کردن تلفن همراه، از وی قدردانی نمایید. آن ها وقت خود را برای این کار اختصاص می دهند. بنابراین قدردانی شما بسیار ارزنده و شایسته خواهد بود.

ایده ها و اهداف خود را برای تدوین گزارش تخصصی  بشناسید.

به اعتقاد من اگر فرد مترجم درباره ی کار ها و توانایی های خود در زمینه های مختلف تفکر نموده و برای بهتر شدن آن تلاش نماید، بی شک فرد موفقی خواهد شد. بنابراین، تئوری ترجمه را مطالعه نموده، و سپس زمان کمی را برای بررسی فلسفه ی آن اختصاص دهید. در واقع، بررسی آثار دیگران، می تواند ایده های دیگر افراد پیرامون یک موضوع خاص را برای شما آشکار نماید. برای این کار، من کتاب های بسیاری را در قسمت منابع پیشنهاد کرده ام.

دریافت دانش عمیق در زمینه (های) مربوطه.

این  مفهوم ممکن است به عنوان عدم هوش و یا ذکاوت تصور شود. اگر قصد دارید زندگی حرفه ای خود را با ترجمه مدارک دادگاه ارتقاء بخشید، لازم است موارد بسیاری را در مورد قانون کشور یاد بگیرید. اما بسیاری از مترجم ها بدین نکته توجه چندانی ندارند. به عنوان مثال، یک مترجم ادبی به یک زمینه ادبی قوی نیاز دارد تا بتواند به درک عمیقی از آثار مهم ادبی و مکاتب مختلف دست پیدا نماید. یک مترجم انیمه کاملا باید دانش خوبی از انیمه برخوردار باشد. شما باید درواقع آن را به شیوه ای منظم مطالعه کنید، زیرا این زمینه به عنوان زمینه ی تخصص شما در نظر گرفته شده است. شما باید در مورد فرآیند انیمیشن (در صورت مصاحبه و در صورت عدم نمایش واقعی) و تاریخ آن اطلاعات بسیاری را کسب نمایید. در نهایت، فرهنگ ها و تاریخچه کشورهای مربوطه می تواند زمینه های لازم برای همه مترجمان را فراهم آورد. این موضوع اهمیتی ندارد که شما در چه زمینه ای تخصص داشته و یا تا به حال چندین اثر انیمیشنی را ترجمه کرده اید. در واقع، شما باید با برخی از فرهنگ ها در همه زبان ها / مکان های دنیا آشنایی داشته باشید.

کسب آگاهی در مورد زمینه های نامناسب.

در واقع، ما کارشناسان پنج دقیقه ای در مورد همه چیز هستیم. بنابراین، کسب آگاهی در زمینه های مختلف قطعا مفید خواهد بود. از فرصت های موجود برای کسب آگاهی در مورد موارد مختلف استفاده نموده و به آنچه در اطراف شما می گذرد توجه نمایید. شما می توانید کار خود را از گفته ها و شنیده های مردمی آغاز نمایید.

آگاهی از فرهنگ مردم مختلف.

اگر شما مثل من هستید، آشنایی با فرهنگ معاصر و رویدادهای جاری خالی از لطف نخواهد بود. اما واقعیت این است که این اتفاق کمتر رایج است. هر چیزی که در جهان رخ می دهد، می تواند ذهن شما را به خود مشغول نماید. پس چشمان خود را باز نموده و به وقایع اطراف خود اهمیت دهید. همان طور که قبلا اشاره شده، کسب آگاهی تنها از توجه به محیط اطراف بدست خواهدآمد. من هیچ وقت نتوانستم روزنامه بخوانم. از این رو به مجله ی تایم مراجعه نموده و وقایع را از آن جا دنبال کردم.

خلاقیت (بله، می تواند یک مهارت باشد).

بسیاری از دانشمندان اظهار داشته اند که خلاقیت تنها رفتاری است که می توان آن را آموزش داد. اگر شما بتوانید ایده های جدید و متفاوت زبانی را ایجاد نمایید، این نشان می دهد که شما در کار ترجمه ی خود فعل هستید. مشکلات رایج برای هر مترجم چیست؟ عمده ترین مشکلات ترجمه در زبان شما کدام ها هستند؟ اگر شما این موضوع را در زندگی روزمره خود اجرا نمایید، به راحتی می توانید راه های مقابله با مشکلات را فرا گیرید. گاهی اوقات، انفجار افکار و ایده ها می تواند به خلاقیت بیشتری در ترجمه های شما ختم شود. در ترجمه زبان ژاپنی، من در مورد یک مسئله ی بسیار سخت تفکر نموده و از خود می پرسم که چگونه می توانم آن را حل و فصل نمایم. اگر من به یک شوخی در ژاپن فکر نمایم، همواره از خودم می پرسم چگونه می توانم ترجمه ی آن را به زبان انگلیسی انجام دهم. چیز دیگری که می توانید انجام دهید این است که به ترجمه های دیگر مراجعه نمایید. شاید شما هرگز این گونه رفتار ننمایید. آیا این موضوع به صورت دیگری ترجمه شده است؟ در این حالت ممکن است شما از روش های دیگری استفاده نموده و ترجمه ی قوی تری را ارائه نمایید.

تفکر و اندیشه را به زمینه ی کاری خود اضافه نمایید.

ترجمه ذاتا ناراحت کننده است، زیرا اغلب شامل نشستن بر روی زمین برای مدت زمان طولانی می باشد. در هنگام ترجمه، شما بیشتر وقت خود را بر روی میز کارتان صرف می نمایید. علاوه بر این، اگر فضای کاری یا تجهیزات شما مشکل ساز باشند، این کار می تواند بسیار ناکارآمد از آب در آید. از این رو، تنطیمات جسمی و روحی برای نشستن طولانی مدت بسیار حائز اهمیت است. شما باید صندلی راحتی راانتخاب نموده و فاصله ی مانیتور تا چشمان خود را تنطیم نمایید. پس از مدتی تایپ از جای خود برخاسته و کمی راه بروید. تحقق این امر ستون فقرات شما را تثویت نموده و مغز شما را مجددا راه اندازی می نماید. علاو.ه بر این، شما باید به لحاظ روحی نیز در سلامت کامل به سر ببرید. اگر از ویدیو پخش می کنید، شاید یک برنامه پخش ویدیویی وجود داشته باشد که بتواند اعصاب و روان شما را تقویت نماید. چنین تغییراتی می تواند کارایی شما را دو چندان نماید. تفاوتی ندارد که شما از کدام روش ترجمه (قلم و کاغذ و یا کامپیوتری استفاده می نمایید، مهم این است که از مهارت و تجربه ی کافی در این زمینه برخوردار باشید. مشتریان انتظارات بسیار زیادی از مشا دارند. زمان هایی وجود خواهد داشت که تنها راه برای کارآمدی بیشتر، همین موارد است. در برخی مواقع، فرمت و نوع ترجمه با دیگر موارد متفاوت است. اگر با آن آشنایی ندارید، از مرورگر اینترنتی خود استفاده نموده و از مایکروسافت وورد کمک بگیرید.

خوب، این در مورد اندازه آن است. اگر می خواستم چیزی دیگری بگویم، فکر می کنم این امکان وجود دارد که بتوانید یک دوره زبان شناسی را بیاموزید. هر مترجم مشتاقی که هنوز در کالج تحصیل می کند، احتمالا از برخی دوره های پس زمینه در لینگ سود خواهد برد. یادگیری در مورد زبان به عنوان یک سیستم عمومی به من کمک کرد تا مهارت هایم را در تمام زمینه های ترجمه تقویت نمایم. در واقع، من تمام تلاش خود را بر روی یادگیری زبان به صورت پیشرفته و پیدا کردن تقاطع و انحراف های زبانی قرار دادم.

گزارش تخصصی

بسیاری از مردم معتقدند هر فردی که با زبان خارجی آشنایی دارد، یک مترجم خوب است. با این حال، این گفته لزوما درست نیست، زیرا سطح دانش زبان می تواند متفاوت باشد. کیفیت هایی که یک مترجم خوب را مشخص و متمایز می سازد، چیست؟

  1. شور و هیجان

    :

  2. یک مترجم باید در مورد کار ترجمه خود پرشور باشد. آن ها باید از تمام ابزار ها و تلاش های خود برای تحویل هر پروژه به شکل عالی استفاده نموده و ترجمه را همانند بچه ی خود تربیت نمایند.
  3. مهارت های گزارش نویسی:

  4. یک مترجم خوب باید از یک آموزش زبان شناسی خاص برخوردار باشد. آن ها باید نه تنها زبان خارجی که با آن ها کار می کنند، بلکه همچنین مهارت های ترجمه را نیز مدنظر قرار دهند.
  5. کنجکاوی

    :

  6. یک مترجم خوب باید کنجکاو و دارای انگیزه باشد تا به یادگیری کلمات و بیان جدید کمک نماید. فرآیند یادگیری مترجم باید بی پایان باشد.
  7. واژگان غنی

    :

  8. یک مترجم خوب باید از واژگان گسترده ای نه تنها در زبان خارجی بلکه در زبان مادری خود نیز برخوردار باشد. این امر فرآیند ترجمه را ساده تر نموده و کیفیت ترجمه را افزایش می دهد. علاوه بر این، مترجمان باید با مفاهیم فنی در زمینه های خاص مانند کسب و کار، قانون، علوم، مهندسی و غیره آشنایی داشته باشند.
  9. وضوح هدف:

  10. ترجمه با بدون ابهام ارائه شده و ایده ی متن مبداء را به خوبی نشان دهد. آن ها باید از ساختارهای دشوار اجتناب نموده و از موارد ساده تر استفاده نمایند.
  11. کیفیت گزارش

    :

  12. یک مترجم خوب باید ترجمه ای با کیفیت را ارائه نماید.
  13. منابع

    :

  14. به منظور دستیابی به کیفیت فوق، یک مترجم خوب باید از تمام منابع موجود استفاده نماید.
  15. دقت

    :

  16. یک مترجم خوب باید بتواند به طور دقیق اطلاعات را انتقال دد. مترجم نباید متن اصلی را تصحیح نماید. در عوض و یباید تلاش می کند تا “روح” ترجمه را حفظ نماید.
  17. صداقت

    :

  18. مترجمان نیز همه انسان هستند، بنابراین طبیعی است که آن ها برخی از عبارات و کلمات را ندانند. با این وجود، آن ها نباید کلمه ای را جا بیندازند، اما باید تحقیقاتی را به انجام رسانده و به مرجع مختلفی مراجعه نمایند.
  19. غرور و

    افتخار

    :

  20. یک مترجم خوب همیشه باید ترجمه ای را ارائه دهد که بتواند به آن افتخار کند، اما در عین حال به اندازه کافی فروتن باشد تا تصحیح های احتمالی را از ویرایشگر بپذیرد. مهم ترین چیز در پایان، کیفیت ترجمه است.

یک گزارش نویس موثر نه تنها کسی است که به خوبی دو زبان را می داند بلکه از مهارت های بسیار زیادی برخوردار است.

اگر شما فردی جوان هستید که به زبان های مختلف علاقه دارید، راهی را پیدا نمایید که آموختن آن ها را نسبتا آسان نماید. در راستای تحقق این امر، شما می توانید به سرعت مفاهیم و جملات سخت را در چند روز درک نمایید. پس از آن، شما ممکن است به یک فرد حرفه ای در صنعت ترجمه تبدیل شوید. در حقیقت، شما ممکن است به یک معلم یا فرد دیگری علاقه مند شده و در معرض پیشرفت بیشتری قرار گیرید، زیرا اکنون صنعت ترجمه داغ است. در همین راستا، میزان تقاضا برای متخصصان ترجمه به شدت رو به افزایش است، زیرا ترجمه موردی مهم و اساسی در بازارهای نوظهور است. به طور خلاصه، کارهای زیادی وجود دارد.

چه مواردی می تواند فرد را به یک مترجم موثر تبدیل نماید؟ چه مهارت هایی برای انجام این کار لازم است؟ قبل از اینکه به نوعی از مسیر شغلی متعهد شوید، وقت آن است که فکر کنید آیا واقعا برای این کار مناسب هستید یا خیر.

مهارت های اساسی: گزارش تخصصی

بدیهی است که مترجم حرفه ای و موثر حداقل به دو زبان مسلط است (یکی از آن ها همیشه زبان مادری آن هاست). اما کلمه مسلط به اندازه کافی قوی نیست – شما باید واقعا، با زبان های مبدا و مقصد مسلط باشید. شما نمی توانید به زبان مبداء تکیه کنید – شما باید زبان مادری خود را تقریبا به همان اندازه زبان دوم تقویت نموده و همه پیچ و خم ها آن را شناسایی نمایید.

مهارت های اساسی: موضوعاتگزارش تخصصی

دوما، شما باید از دانش کافی پیرامون زمینه ای که بر آن تمرکز دارید، برخوردار باشید. به طور کلی، فرد مترجم به مهارت های لازم در زمینه ترجمه نیازمند است. در واقع، بخش بزرگی از بازار ترجمه برای صنعت خاصنظیر ترجمه ی قانون،  ترجمه پزشکی، و حتی مفاهیم پراکنده مانند فرهنگ پاپ اختصاص یافته است. پس از آن، اگر شما قصد دارید یک رمان داستانی را ترجمه نمایید، آیا شما با فرهنگ پاپ آشنایی داشته و یا تمام منابع و علائم درست را در اختیار دارید؟ این امر به تخصص کافی نیازمند است.

مهارت های اساسی: نظم در نگارش گزارش تخصصی معلمان دبیرستان

ترجمه یک کار آسان نیست. ممکن است تصور کنید همه ما چند ساعت از روز را به ترجمه پرداخته و سپس از جای خود برمی خیزیم. اما واقعیت این است که حجم کار می تواند خرد شده و مطالبات مربوط به آن نیز بسیار استرس زا باشد. در این حالت، یک ترجمه هرگز به اندازه خواندن یک جمله و نوشتن آن وقت گیر نخواهد بود. شما باید از درک کافی پیرامون موارد مذکور برخوردار شده و سپس در تمام الزامات مورد نیاز فعالیت نمایید. نیازهای درک مطلب یکی از مهم ترین الزامات ذکر شده در این امر است. در امر ترجمه، شما نباید کلمات را به صورت کاملا مکانیکی از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل نمایید. شما باید در مورد هر یک از این کلمات فکر کنید. این بدان معنی است که شما باید از زمان کافی برای انجام یک پروژه ی ترجمه برخوردار باشید.

این فهرست همچنان ادامه دارد. برخی از موارد دیگر عبارت اند از: مهارت های نرم افزار کامپیوتر و دیگر نیازهای فنی. کار ترجمه می تواند یک کار بسیار رضایت بخش برای کسی که دوست دارد با زبان کار کند، تصور شود. بهترین توصیه من برای افرادی که به این کار علاقه مند هستند، این است که همواره از افراد با تجربه در این امر صحبت نموده و از تجربیات آن ها استفاده نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت (thinkersincorporated.com) مراجعه نمایید.

کیفیت کاری یک تدوینگر گزارش تخصصی معلمان ابتدائی

  1. ویژگی های یک مترجم خوب توسط: (http://www.kau.edu.sa/SBANJAR) دکتر شادیا یانگ بانجار (http://www.drshadiabanjar.blogspot.com) دکتر شادیا یوسف بانجار ارائه شده است.
  2. سطح دانش: تفاوت یک مترجم خوب با شخصی که تنها با یک یا چند زبان خارجی آشنایی دارد، چیست؟ بسیاری از مردم با زبان های خارجی آشنا هستند، اما لازم است به یاد داشته باشید که سطح دانش آن ها می تواند بسیار متفاوت باشد. در واقع، شما ممکن است به وسیله زبان در یک کشور خارجی هدایت شده و یا از آن تنها برای خرید مایحتاج خود استفاده نمایید. اگر لازم است که اسناد را ترجمه کنید یا مذاکرات را با یک شریک خارجی انجام دهید، یک ترجمه نادرست (به طور تصادفی یا به دلیل کمبود دانش) می تواند منجر به شکست شود. (دکتر شادیا یوسف بانجار)
  3. اشتباهات: اشتباه در ترجمه، منجر به تفاوت در بین مترجمان مختلف خواهد شد. در برخی موارد، مترجم غیر حرفه ای به اشتباه چیزی را به متن اضافه نموده و یا از معنای اصلی آن می کاهد. بنابراین، اغلب مشتریان از کارکنان حرفه ای استفاده خواهند کرد که می توانند کیفیت خدمات خود را تضمین نمایند. (دکتر شادیا یوسف بانجار)
  4. ویژگی های یک مترجم خوب: یک مترجم خوب باید بتواند اطلاعات را به طور دقیق انتقال داده و به حفظ محتوا بپردازد. (دکتر شادیا یوسف بانجار)
  5. مترجم خوب، قانونا، از آموزش ویژه زبان شناسی برخوردار است. او نه تنها زبان خارجی، بلکه مهارت ترجمه را نیز مدنظر دارد. (دکتر شادیا یوسف بانجار)
  6. مترجم خوب دارای یک لغت نامه گسترده است. او دارای دانش زمینه ای در مورد موضوع است، زیرا در هنگام ترجمه اغلب لازم است که محتوای یک موضوع را بهخوبی درک نماید. این موضوع در تمام ترجمه ها اعم از ترجمه فنی، ترجمه قانونی، و یا ترجمه اسناد مصداق است. شناخت اصطلاحات و درک آن ها در حین ترجمه دهی بسیار مهم است، به ویژه در هنگام ترجمه همزمان. (دکتر شادیا یوسف بانجار)
  7. ۷. ترجمه شفاهی: مترجم حرفه ای نه تنها اطلاعات را انتقال می دهد، بلکه عنوان نماینده مشتری عمل خواهد نمود؛ ترجمه همیشه دارای یک اثر از مترجم است. بنابراین، مترجم حرفه ای باید هر دو زبان خارجی و مادری را کاملا بداند. در غیر این صورت او نمی تواند به سرعت بهترین معادل های زبانی را پیدا ماید. یک زبان مملوء از تنوع و گوناکونی بوده و باید در موارد مختلف ترجمه گردد. (دکتر شادیا یوسف بانجار)
  8. تقاضای ترجمه شفاهی: اگر مترجم بتواند بعد از یک یا چند جمله گفته شده ترجمه را ارائه نماید، این یک «ترجمه متوالی» است. مترجم همزمان یک بار (عملا بدون مکث) تمرین می کند. ترجمه شفاهی (و به ویژه – ترجمه همزمان) مستلزم سربلندی در هر دو زبان، توانایی اتصال هر دو زبان، و یک دانش کامل از اصطلاحات در زمینه کار است. مترجم شفاهی حرفه ای باید پروتکل ها و رویه ها را برسی نموده و از وضعیت ترجمه آگاهی پیدا نماید. وی باید بتواند استانداردهای اخلاقی ترجمه را رعایت کند. (دکتر شادیا یوسف بانجار)
  9. ترجمه همزمان. ترجمه همزمان یک نوع فعالیت جبری بسیار جالب و معتبر است، اما نیاز به مقدار زیادی انرژی عصبی دارد. مذاکرات به مدت سه یا چهار ساعت (گاهی بدون وقفه) انجام می شود. در این کار، دقت مداوم بسیار ضروری است. بنابراین، یکی از مهم ترین ویژگی های مترجم حرفه ای، مهارت کشف موقعیت های استرس زا است. مترجم حرفه ای باید مهارت های زبان را توسعه داده و دانش خود را در هر منطقه گسترش دهد. این امر مستلزم فرآیند مداومی از آموزش و پرورش در طول تمام حرفه های خود است. چنین مترجمی به طور مداوم و هدفمند، با استفاده از زبان خود در بسیاری از زمینه ها، مهارت های خود را گسترش می دهد. (ترجمه – اهمیت و حوزه توسط شییب رینا) (دکتر شادیا یوسف بانجار)
  10. به طور خلاصه، یک مترجم خوب باید صالح و با مهارت باشد. از طرفی دیگر، وی باید با موضوعات منتخب برای ترجمه آشنا باشد. او هرگز نباید سعی کند ایده های خود و یا تصورات شخصی را در متن ترجمه (TL) وارد کند. هدف وی باید انتقال محتوا و قصد متن اصلی (SL) در نظر گرفته شده و این کار به همان اندازه حائز اهمیت باشد. علاوه بر این، یک مترجم خوب باید یک نویسنده خوب نیز باشد. وی نیازی ندارد که تمام متن را مو به مو ترجمه نماید، بلکه تنها کافیست تا محتوای متن را حفظ نماید. یک مترجم نباید من اصلی را تغییر داده و عدم سازگاری را ایجاد نماید.

۶ ویژگی گزارش تخصصی معلمان

در جهان دیجیتال و اتوماتیک امروزی، این سوال که می خواهید نویسنده یا مترجم شوید، به نظر بسیار قدیمی است. با این وجود، ایجاد محتوای و ویرایش متن بیشتر از همیشه مطرح است. پس از آن، اینترنت وجود دارد، زیرا ما می توانیم کلماتی را ایجاد نموده و آن را با سایر افراد به اشتراک بگذاریم.  همان طور که می دانید، دنیای دیجیتالی از صفر و یک، و کلمات وجود دارد. آنجاییکه در این دنیای دیجیتالی کلمات به سادگی ترجمه می شوند، می تواند آن را به عنوان یک تکنولوژی جدید معرفی نمود. نه تنها مترجمان و نویسندگان جدید، بلکه متخصصینی که مایل به کار با زبان در کنار کار روزانه خود هستند، نیز بدین موضوع واقف می باشند. همان طور که قبلا اشاره شد، ویژگی های بسیار متنوعی برای مترجمان آزاد ذکر شده است.

از آنجاییکه اکثر اعضای تیم به عنوان مترجم فعال هستند و یا علاقه زیادی به زبان دارند، این ویژگی ها به سختی قابل تشخیص نیستند.

۱٫شور و اشتیاق

در حالی که فرد مترجم فایل مورد نظر را به صورت ایمیل ارسال نموده و هیچ صحبتی را به میان نمی آورد، احساس اشتیاق و علاقه به زبان در میان آن بسیار قابل توجه است. برخی از آن ها  به یک زبان دوم و یا حتی یک زبان خارجی مسلط بوده و به عنوان مترجمان دوزبانه فعالیت می نمایند. آن ها  همواره با زبان کار نموده و کلمات خود را شکل می دهند تا متن مورد نظر از جذابیت کافی برخوردار شده و فرد مترجم به نوشته خود افتخار نماید.

  1. جهت مشتری

بدیهی است هر مترجم دارای سبک نوشتن خود است. برخی از آن ها به صورت شاعرانه و برخی دیگر به صورا مستقیم عمل خواهند نمود. به محض اینکه فرد مترجم پروژه ای را از جانب یک مشتری خاص دریافت می نماید، باید تمام تلاش خود را برای ارئه ی متنی بدون نقض و غلز املایی به کار گیرد. مترجم خود را در جایگاه مشتری قرار می دهد؛ وی از خود می پرسد که فرد مشتری به چه چیزهایی نیارمند است؟او چه می خواهد انجام دهد؟ چه کسی در حال رسیدگی است؟ این تنها فرآیندی است که طی آن مترجمان عالی خود را به مشتری ثابت می نمایند. متن باید مطابق با نیازهای فرد مشتری ترجمه شود.

  1. اعتماد به نفس

کاملا منطقی است که یک مترجم در انتخاب برخی از کلمات اشتباه نموده و یا دچار شک و تردید شود. به خصوص هنگامی که آن ها باید متن را برای یک مشتری جدید ارائه دهند. این دوز سالم تنش نامیده می شود. این همان چیزی است که مترجمان را باهوش جلوه خواهد داد. در واقع، توسعه، رشد، و بهبود فرد به عنوان مترجم یکی از چالش های اصلی در این زمینه است. این باعث می شود که فرد مترجم بتواند به راه خود ادامه دهد. در طول همکاری، اعتماد به مترجم تنها با کمک مشتری امکان پذیر است. در این زمان، مترجم و مشتری به یکدیگر متصل می شوند.

  1. تمرین

تبدیل شدن به یک مترجم حرفه ای به ممارست و تمرین بسیار زیادی نیازمند است. یک مترجم نمی تواند پس از ترجمه یک متن آن را بدون ویرایش و بازبینی ارائه نماید. ایجاد محتوای قوی و تقویت مهارت نوشتن تنها از طریق نوشتن و تمرین ممکن خواهد بود. اگر فرد مترجم بتواند با متن های زیادی رو به رو شود، با خواسته های مشتریان آشنا شده و هنر خود را تقویت خواهد نمود. این امر بسیار مهم است که فرد مترجم از توانایی ها و نقاط ضعف و قدرت خود آگاه باشد.

  1. نظم و انضباط

صنعت ترجمه از محدوه ی زمانی برخوردار است. فرد مترجم، نه تنها باید قادر به پاسخ سریع به درخواست ترجمه باشد، بلکه اهمیت دارد که کار را خود بدون هیچ گونه آسیب رسانی به کیفیت، در سریع ترین زمان ممکن ارائه نماید. در راستای استفاده از تکنیک های نوشتاری، توسعه و تقویت این مهارت ها نیز میسر خواهد شد.

  1. جرات پرسیدن

به عنوان یک مترجم شما باید با موضوعات متنوع زیادی برخورد کنید. از جزوات تبلیغاتی در مورد محصولات مخابراتی تا آخرین موارد مربوط به مد در فروشگاه های آنلاین می تواند مورد توجه قرار گیرد. به لحاظ منطقی، ممکن یک مترجم در مورد یک موضوع راحت نبوده و یا آشنایی چندانی با آن نداشته باشد. در این حالت، وی باید بتواند سوالات خود را به راحیت مطرح نماید. د راغلب مواقع، یک مشتری می تواند معنی یک کلمه یا عبارت را در مدت زمان کوتاهی توضیح دهد. خطوط کوتاه ارتباطی بین یک مترجم و یک مشتری اطمینان می تواند مفید باشد، اما تنها در صورتی که مانعی برای آن وجود نداشته باشد.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا، به طور واضح ویژگی های بسیاری وجود دارد که برای هر مترجم، نویسنده، و یا کپی رایت کننده منحصر به فرد است. بر اساس نیاز مشتری، ترجمه همیشه در اختیار مترجم های خبره قرار خواهد گرفت. این امر یک سیستم تطبیق منحصر به فرد است که اکثر موسسات ترجمه از آن استفاده می نمایند. در واقع، افتخار هر موسسه به مترجمان حرفه ای وی وابسته است.

خصوصیات مهم مترجمان خوب

در هنگام جستجوی خدمات ترجمه مهم است که چندین سؤال را در نظر داشته باشید؛ از چه معیارهایی باید برای انتخاب مترجم استفاده کنید؟ صلاحیت های مترجم چه مواردی است؟ فرد مترجم از چه ویژگی های مهمی باید برخوردار باشد؟ پاسخ به این سوالات برای پیدا کردن مترجم خوب ضروری است. حتی اگر شما با یک آژانس ترجمه کار می کنید، ممکن است نسبت به نحوه ی بررسی کار مترجمان علاقه نشا دهید. در اینجا، ما به برخی از مهم ترین ویژگی هایی که باید مترجم دارا باشد، خواهیم پرداخت. این دسته از ویژگی ها باعث می شود تا فرد مترجم بتواند ترجمه ی منحصر به فردی را ارئه نماید.

گزارش تخصصی پنجم دبستان : شیوه های نوین تبلیغ حجاب و عفاف برای پوشش دانش آموزان

گزارش تخصصی پنجم دبستان : شیوه های نوین تبلیغ حجاب و عفاف برای پوشش دانش آموزان۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان : ۳۱ صفحه با موضوع نحوه تدوین گزارش تخصصی دبستانگزارش تخصصی معلمان : ۳۱ صفحه با موضوع نحوه تدوین گزارش تخصصی دبستان۲۴۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی معلم ابتدایی : با موضوع درس پژوهی – ۳۵ صفحه۲۵۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی معلم ابتدایی : کاهش گرایش به برنامه های ماهواره ای-۲۴ صفحه۲۵۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی کاهش استرس – معلمان ابتدایی – ۲۸ صفحه۲۲۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی معلمان : استفاده از ابزارهای نوین تدریس و کاهش اختلالات یادگیری دانش آموزانمنمونه گزارش تخصصی معلمان : استفاده از ابزارهای نوین تدریس و کاهش اختلالات یادگیری دانش آموزانم۲۲۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی کاهش دلهره در املا نویسی – آموزگاران ابتدایی :۲۶ صفحه۲۰۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی معلم ابتدایی: ارتقاء یادگیری نشانه های هم آوا و استفاده از مشارکت اولیا۲۵۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی آموزگاران پایه اول : پرورش خلاقیت دانش آموزان – ۲۴ صفحه۲۵۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی قانون پذیر کردن دانش آموز ابتدایی در ۱۳ صفحه۲۵۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی مکیدن انگشت پایه اول ابتدایی – ۳۱ صفحه۲۲۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگار دوم ابتدایی : بهبود یادگیری ریاضی دانش آموز دیر آموزگزارش تخصصی آموزگار دوم ابتدایی : بهبود یادگیری ریاضی دانش آموز دیر آموز۲۲۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی اول ابتدایی – با موضوع نظم۲۲۰۰ تومانخرید محصول
گزارش آموزگار دبستان با موضوع چونه توانستم مشکل ناسازگاری دانش آموزم را رفع کنم۲۲۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی ابتدایی – رفع بی نظمی و سرپیچی از قوانین مدرسه – ۲۰ صفحه۲۵۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی افزایش اعتماد به نفس دانش آموز ابتدایی در ۲۳ صفحه( جدید)۲۵۰۰ تومانخرید محصول
نمونه گزارش تخصصی نظم برای آموزگاران ابتدایی در ۲۳ صفحه : جدید۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیر مدرسه راهنمایی- متوسطه اول: ایجاد جو صمیمی بین اعضای ستاد پروژه مهرگزارش تخصصی مدیر مدرسه راهنمایی- متوسطه اول: ایجاد جو صمیمی بین اعضای ستاد پروژه مهر۳۰۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول ابتدایی : حل مشکل تفریق – ۲۵ صفحه۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی اول ابتدایی :کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم در دانش آموزگزارش تخصصی اول ابتدایی :کمک به بهبود مهارت اجتماعى مدیریت خشم در دانش آموز۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیران متوسطه اول : تقویت روابط اجتماعی بین دانش آموزان مدرسهگزارش تخصصی مدیران متوسطه اول : تقویت روابط اجتماعی بین دانش آموزان مدرسه۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی هنرآموزان حسابداری : ایجاد علاقه به مشارکت در کارگروهی بین هنرآموزانگزارش تخصصی هنرآموزان حسابداری : ایجاد علاقه به مشارکت در کارگروهی بین هنرآموزان۳۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی مدیر دبستان – علل گستاخی دانش آموزان در مقابل معلمدانلود گزارش تخصصی مدیر دبستان – علل گستاخی دانش آموزان در مقابل معلم۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیر دبیرستان : رفع عدم مشارکت دانش آموزان در اجرای طرح تدبیرگزارش تخصصی مدیر دبیرستان : رفع عدم مشارکت دانش آموزان در اجرای طرح تدبیر۳۰۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی : عوامل موثر برای داشتن کلاس خوب۲۵۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی ابتدایی :حل مشکل رفتاری و روانی یکی از دانش آموزان بوسیله ورزش۲۵۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی دبستان – معلمان ابتدایی : رفع پرخاشگری دانش آموزم – ۲۹ صفحه۲۵۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی معاون آموزشی با موضوع ایجاد علاقه به درس پژوهی در معلمان۲۵۰۰ تومانخرید محصول
گزارش تخصصی علوم تجربی : ۹۴ صفحه با موضوع نقش آزمایشگاه در رشد خلاقیت دانش آموزان۵۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی علوم تجربی ۹۱ صفحه با موضوع تاثیر کلاس هوشمند در تدریس و بهبودئ یادگیری دانش آموزانگزارش تخصصی علوم تجربی ۹۱ صفحه با موضوع تاثیر کلاس هوشمند در تدریس و بهبودئ یادگیری دانش آموزان۵۰۰۰ تومانخرید محصول۱۳۹ صفحه ورد : گزارش‌ تخصصی آسیب شناسی عدم شرکت دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی و پرورشی و نحوه علاقه مند نمودن و تاثیر پذیری آنان۵۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم ابتدایی با موضوع کاهش ترس و اضطراب دانش آموز۲۲۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری با موضوع کنترل خشم دانش آموزان هنرستان کارو دانشگزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری با موضوع کنترل خشم دانش آموزان هنرستان کارو دانش۳۰۰۰ تومانخرید محصولپیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس :منظم و مفید کردن شرکت در جلسات آموزگاران با ارائه راهکارپیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس :منظم و مفید کردن شرکت در جلسات آموزگاران با ارائه راهکار۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم : ایجاد انگیزه کاری بین همکاران – ۳۴ صفحهگزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم : ایجاد انگیزه کاری بین همکاران – ۳۴ صفحه۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیر متوسطه اول ( راهنمایی) : اجرای مدرسه زندگی و با نشاط کردن مدرسه برای دانش آموزانگزارش تخصصی مدیر متوسطه اول ( راهنمایی) :اجرای مدرسه زندگی و با نشاط کردن مدرسه برای دانش آموزان۳۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی هنرآموزان چاپ : رفع مشکلات تحصیلی دانش آموز فرزند طلاق -۳۰ صفحهگزارش تخصصی هنرآموزان چاپ :رفع مشکلات تحصیلی دانش آموز فرزند طلاق -۳۰ صفحه۳۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیر ابتدایی- بالا بردن سطح بهداشت و سلامت رواننمونه گزارش تخصصی مدیر ابتدایی-بالا بردن سطح بهداشت و سلامت روان۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیر مدرسه – ایجاد مدرسه ای شاد ، پویا و الگو و تربیت دانش آموزانی با نشاطگزارش تخصصی مدیر مدرسه –ایجاد مدرسه ای شاد ، پویا و الگو و تربیت دانش آموزانی با نشاط۲۵۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه : بکارگیری شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفافنمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه :بکارگیری شیوه ای نوین برای تبلیغ حجاب و عفاف۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت : ایجاد علاقه به هنر در درس الگوسازی – ۲۵ صفحهگزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت :ایجاد علاقه به هنر در درس الگوسازی – ۲۵ صفحه۳۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی : بهبود مشکلات رفتاری در سرویس مدرسه۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش مدیر آموزشگاه ابتدایی

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مدیران مدرسه : نحوه اجرای طرح جرات مندی و اعتماد بنفس در آموزشگاهم

گزارش تخصصی مدیران مدرسه : نحوه اجرای طرح جرات مندی و اعتماد بنفس در آموزشگاهم

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول : تشکیل جلسات والدین و ارتقاء تحصیلی دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول : تشکیل جلسات والدین و ارتقاء تحصیلی دانش آموزان

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگاران پنجم دبستان : پرورش خلاقیت در دانش آموزانم و بهبود سطح یادگیری دروس

گزارش تخصصی آموزگاران پنجم دبستان : پرورش خلاقیت در دانش آموزانم و بهبود سطح یادگیری دروس

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم : بهبود رعایت ادب و احترام به دبیران بین دانش آموزان

گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم : بهبود رعایت ادب و احترام به دبیران بین دانش آموزان

۳۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مدیر ابتدایی : موضوع مطالعه صحیح پژوهش محور و کمک به پیشرفت تحصیلی

گزارش تخصصی مدیر ابتدایی : موضوع مطالعه صحیح پژوهش محور و کمک به پیشرفت تحصیلی

۳۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی با موضوع حل مشکل افسردگی + ۵ راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی دبیران علوم اجتماعی با موضوع حل مشکل افسردگی + ۵ راهکار ارزشیابی

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی مدیران مدارس : کاهش رفتارهای نامطلوب دانش آموزان – ۴۰ صفحه

دانلود گزارش تخصصی مدیران مدارس

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم : رفع اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزان آموزشگاهم

نمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم : رفع اختلال رفتاری لجبازی و خودنمایی در دانش آموزان آموزشگاهم

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیران عربی : علاقه مند کردن دانش آموزان به حفظ جزء سی ام قرآن

گزارش تخصصی دبیران عربی : علاقه مند کردن دانش آموزان به حفظ جزء سی ام قرآن

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی : نهادینه سازی نظم و انظباط در محیط مدرسه

گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی : نهادینه سازی نظم و انظباط در محیط مدرسه

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم دبستان با موضوع نحوه افزایش انگیزه در دانش آموزان ضعیف کلاس

گزارش تخصصی معلمان پایه پنجم دبستان با موضوع نحوه افزایش انگیزه در دانش آموزان ضعیف کلاس

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم : رفع اضطراب دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم : رفع اضطراب دانش آموزان

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی : راهکارهایی برای ارتقاء یادگیری ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی : راهکارهایی برای ارتقاء یادگیری ریاضی در دانش آموزان دیر آموز

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی – ترویج کتابخوانی

نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی – ترویج کتابخوانی

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی : نحوه تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه

گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه ابتدایی : نحوه تقسیم فرصت یادگیری در کلاسهای چند پایه

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم سوم دبستان : استفاده از داستانهای کوتاه در حل مسائل ریاضی

گزارش تخصصی معلم سوم دبستان : استفاده از داستانهای کوتاه در حل مسائل ریاضی

۲۷۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه دبستان : برطرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

گزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه دبستان : برطرف کردن مشکل بی انضباطی و عدم تمرکز دانش آموز بیش فعال

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان : تقویت درک مطلب دانش آموزان در ۳۴ صفحه

گزارش تخصصی آموزگار چند پایه دبستان : تقویت درک مطلب دانش آموزان در ۳۴ صفحه

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی : اصلاح رفتارهای نامطلوب دانش آموزان با ارائه پاسخ های راهبردی

گزارش تخصصی آموزگار چند پایه ابتدایی : اصلاح رفتارهای نامطلوب دانش آموزان با ارائه پاسخ های راهبردی

۲۲۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی : کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزم با مشکلات فراوان

گزارش تخصصی معلم پایه سوم ابتدایی : کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزم با مشکلات فراوان

۱۸۰۰ تومانخرید محصول

مشکلات معاون اجرایی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

مشکلات معاون اجرایی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی پایه چهارم : چگونگی تغییر کودک بیش فعال بی انضباط به دانش آموز منضبط

گزارش تخصصی پایه چهارم : چگونگی تغییر کودک بیش فعال بی انضباط به دانش آموز منضبط

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم : آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی به خانواده دانش آموزانم

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم : آموزش استفاده بهینه از فضای مجازی به خانواده دانش آموزانم

۲۲۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلمان چهارم ابتدایی با عنوان عادت دادن دانش آموزان به احادیث

گزارش تخصصی معلمان چهارم ابتدایی با عنوان عادت دادن دانش آموزان به احادیث

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی معاون اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگاران پایه چهارم ابتدایی با موضوع تحلیل دانش های زبانی کتاب فارسی

گزارش تخصصی آموزگاران پایه چهارم ابتدایی با موضوع تحلیل دانش های زبانی کتاب فارسی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی پایه دهم : ایجاد علاقه به خواندن و درک مفاهیم بین دانش آموزانم

دانلود گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی پایه دهم : ایجاد علاقه به خواندن و درک مفاهیم بین دانش آموزانم

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم درس تاریخ با موضوع کمک به دانش آموزم جهت یادگیری بهتر

گزارش تخصصی معلم درس تاریخ با موضوع کمک به دانش آموزم جهت یادگیری بهتر

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی کلاس چند پایه : برطرف کردن ناسازگاری دانش آموزم

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی کلاس چند پایه : برطرف کردن ناسازگاری دانش آموزم

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مربی بهداشت راهنمایی: تشویق دانش آموزان به خوردن قرض آهن

گزارش تخصصی مربی بهداشت راهنمایی: تشویق دانش آموزان به خوردن قرض آهن

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم سوم ابتدایی : کنترل و کاهش مشکل پرخاشگری دانش آموز

گزارش تخصصی معلم سوم ابتدایی : کنترل و کاهش مشکل پرخاشگری دانش آموز

۲۲۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی هنرآموز کامپیوتر + ۵ پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی هنرآموز کامپیوتر + ۵ پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۳۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلمان پایه سوم دبستان : اصلاح مشکل دروغگویی دانش آموزم

گزارش تخصصی معلمان پایه سوم دبستان : اصلاح مشکل دروغگویی دانش آموزم

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیران عربی : رفع رفتارهای کینه توزانه و آسیب های اخلاقی برخی از دانش آموزانم

نمونه گزارش تخصصی دبیران عربی : رفع رفتارهای کینه توزانه و آسیب های اخلاقی برخی از دانش آموزانم

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم دبستان : افزایش بازخورد ساعت ریاضی با روش های تدریس نوین

گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم دبستان : افزایش بازخورد ساعت ریاضی با روش های تدریس نوین

۲۲۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم : ۲۷ صفحه با موضوع مهار هیجان در دانش آموزانم

گزارش تخصصی معلم کلاس سوم : ۲۷ صفحه با موضوع مهار هیجان در دانش آموزانم

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم ابتدایی : برطرف کردن کم رویی دانش آموزان با قصه گویی

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم ابتدایی : برطرف کردن کم رویی دانش آموزان با قصه گویی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مرتبط با شغل معاون اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی مرتبط با شغل معاون اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی پایه دوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی پایه دوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم دبستان : تشکیل گروه سرود و استفاده از اساتید موسیقی

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم دبستان : تشکیل گروه سرود و استفاده از اساتید موسیقی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مدیران با موضوع دستیابی به مدیریت مشارکتی در دبیرستان

گزارش تخصصی مدیران با موضوع دستیابی به مدیریت مشارکتی در دبیرستان

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم : زمین پاک – تفکیک زباله و دوستدار طبیعتگزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم : زمین پاک – تفکیک زباله و دوستدار طبیعت۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی دبیران دین و زندگی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابیگزارش تخصصی دبیران دین و زندگی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگاران دبستان چند پایه : بهبود مشکلات اخلاقی و پرخاشگری در دانش آموزانمگزارش تخصصی آموزگاران دبستان چند پایه : بهبود مشکلات اخلاقی و پرخاشگری در دانش آموزانم۲۲۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگاران چند پایه ابتدایی : تقویت علاقه و انگیزه در درس انشاگزارش تخصصی آموزگاران چند پایه ابتدایی : تقویت علاقه و انگیزه در درس انشا۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مربیان بهداشت : کمک به تناسب اندام دانش آموزان به کمک تغذیه سالمگزارش تخصصی مربیان بهداشت : کمک به تناسب اندام دانش آموزان به کمک تغذیه سالم۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی در مورد کودکان استثنایی : کمک به رفع اختلالات رفتاری دانش آموز پیش دبستانی ناشی از بیش فعالی و عدم توجهگزارش تخصصی در مورد کودکان استثنایی : کمک به رفع اختلالات رفتاری دانش آموز پیش دبستانی ناشی از بیش فعالی و عدم توجه۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری : رفع اختلالات رفتاری دانش آموزم – ۲۵ صفحهگزارش تخصصی هنرآموز کودکیاری : رفع اختلالات رفتاری دانش آموزم – ۲۵ صفحه۳۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی دبیران عربی متوسطه اول : موضوع قرآنیدانلود گزارش تخصصی دبیران عربی متوسطه اول : موضوع قرآنی۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی چهارم دبستان با عنوان تاثیر گذاری بر دانش آموزانم از طریق محبت و صمیمیتگزارش تخصصی چهارم دبستان با عنوان تاثیر گذاری بر دانش آموزانم از طریق محبت و صمیمیت۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی چهارم ابتدایی : ایجاد کلاس فعالتر و شاد با برگزاری صبحانه در کلاسگزارش تخصصی چهارم ابتدایی : ایجاد کلاس فعالتر و شاد با برگزاری صبحانه در کلاس۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم ریاضی سوم راهنمایی : راهکارهای کاهش اضطراب در ساعت ریاضیگزارش تخصصی معلم ریاضی سوم راهنمایی : راهکارهای کاهش اضطراب در ساعت ریاضی۲۰۰۰ تومانخرید محصولتحقیق معاون اجرایی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابیتحقیق معاون اجرایی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگاران چهارم دبستان : کنترل پرخاشگری بین دانش آموزان پسر کلاس و مدرسهگزارش تخصصی آموزگاران چهارم دبستان : کنترل پرخاشگری بین دانش آموزان پسر کلاس و مدرسه۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان چند پایه ابتدایی :رفع مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی برخی دانش آموزانگزارش تخصصی معلمان چند پایه ابتدایی :رفع مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی برخی دانش آموزان۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه دبستان : ازبین بردن ترس دانش آموزم از آموزگار و کلاس درسگزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه دبستان : ازبین بردن ترس دانش آموزم از آموزگار و کلاس درس۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی عربی متوسطه : جذاب ساختن درس و تلفیق هنر در تدریس عربیگزارش تخصصی عربی متوسطه : جذاب ساختن درس و تلفیق هنر در تدریس عربی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان دبستان : تقویت حس خداشناسی در دانش آموزان – ۳۱ صفحهگزارش تخصصی معلمان دبستان : تقویت حس خداشناسی در دانش آموزان – ۳۱ صفحه۲۲۰۰ تومانخرید محصولتدوین گزارش تخصصی معلمان پنجم ابتدایی : تقویت روحیه پرسشگری و ارتقا سطح علمی دانش آموزانمتدوین گزارش تخصصی معلمان پنجم ابتدایی : تقویت روحیه پرسشگری و ارتقا سطح علمی دانش آموزانم۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی دبیر شیمی : تاثیر گذاری مثبت بر میزان یادگیری و پیشرفت دانش آموزانمگزارش تخصصی دبیر شیمی : تاثیر گذاری مثبت بر میزان یادگیری و پیشرفت دانش آموزانم۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان دبستان پایه چهارم با عنوان تاثیر بازیهای آموزشی در بهبود یادگیری دانش آموزانمگزارش تخصصی معلمان دبستان پایه چهارم با عنوان تاثیر بازیهای آموزشی در بهبود یادگیری دانش آموزانم۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم :چگونگی ایجاد انگیزه ی حضور در مدرسه ، کلاس و خواندن درس و انجام تکالیف و تاثیرات مثبت رفتاری در فرزند طلاق۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان پنجم دبستان با موضوع اثر بخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعیگزارش تخصصی معلمان پنجم دبستان با موضوع اثر بخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی۲۲۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معاونان اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابیگزارش تخصصی معاونان اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی پنجم ابتدایی علاقه مند کردن دانش آموزان دیر آموز به درس خواندن۲۲۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی با عنوان چگونگی بهبود توانایی listening دانش آموزانم در پایه هشتم۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم کلاس چند پایه با موضوع کاهش استرس دانش آموزم و جلب رضایت اولیا و همکاران۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی ریاضی دبیرستانگزارش تخصصی ریاضی دبیرستان با موضوع شکوفا کردن روحیه مشارکت پذیری در دانش آموزانم۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگاران دبستان پایه پنجم : آموزش مهارت های سازشی و انعطاف پذیری به دانش آموزانمگزارش تخصصی آموزگاران دبستان پایه پنجم : آموزش مهارت های سازشی و انعطاف پذیری به دانش آموزانم۳۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابینمونه گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی ریاضی دبیرستان پایه هشتم با موضوع استفاده از روش های نوین در تدریسگزارش تخصصی ریاضی دبیرستان پایه هشتم با موضوع استفاده از روش های نوین در تدریس۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی پایه پنجم دبستان : از بین بردن مشکل خوردن ناخن در برخی از دانش آموزانگزارش تخصصی پایه پنجم دبستان : از بین بردن مشکل خوردن ناخن در برخی از دانش آموزان۳۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم به همراه : راهنمایی و ترغیب دانش آموزان به مطالعه غیر درسی در جهت پیشرفت۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم ابتدایی : ترغیب دانش آموزان به رعایت انضباط در کلاس۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معاونین اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگاران دبستان پایه چهارم : تبدیل حس حسادت دانش آموزان به رقابت و فعالیت۳۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه پنجم با موضوع تشویق دانش آموزانم به حفظ قرآن۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم ریاضی رفع مشکل ناتوانی دانش آموزانم در یادگیری و درک ریاضی در ۳۱ صفحه۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان چند پایه دبستان آشنا کردن دانش آموزان دو زبانه با زبان فارسی معیار۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی دبیران تاریخ علاقه مند کردن دانش آموزان به مباحث تاریخی همراه با پیشنهاد ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدارس ابتدایی استثنایی : ایجاد علاقه به ریاضی در دانش آموز نیمه شنوای تلفیقی کلاس پنجم۲۲۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی هنرآموزان رشته حسابداری : ایجاد اصلاحات رفتاری و درسی در هنرجویم۳۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی درس عربی دوم دبیرستان با موضوع جلوگیری از افت تحصیلی و ترغیب به درس با فرمت ورد در ۲۷ صفحه۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی عربی سوم راهنمایی با موضوع بررسی دلایل افت تحصیلی دانش آموزان

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی ریاضی پایه پنجم با عنوان بهبود شیوه خواند درست صورت مساله و حلاجی آن

۲۵۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیر ریاضی: رفع مشکل عدم علاقه و اشکال در فهم و حلاجی سوال در دانش آموزان باتغییر روش تدریس

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی پایه پنجم ابتدایی برطرف کردن ضعف دانش آموزانم در درس ریاضی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم زیست شناسی : تاثیر مثبت بر فعالیت های کلاسی و یادگیری دانش آموزانم

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگاران چند پایه دبستان : چگونگی تربیت جنسی دانش آموزان

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مربی بهداشت با موضوع ترغیب به خوردن شیر و تغذیه سالم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی : هماهنگ کردن رفتار دانش آموزان و کنترل رفتارهای ناهنجار

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیر مدرسه استثنایی : نحوه رفع مشکل لجبازی دانش آموز کم توان ذهنی

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مخصوص معلم استثنایی : ایجاد محیط شاد و تاثیر مثبت بر شادابی دانش آموزان

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی استثنایی : کمک به دانش آموز اتیسم پایه هفتم جهت بهبود روانخوانی و درک مفاهیم فارسی

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مدارس استثنایی ایجاد محیط ظاهری و فیزیکی جهت تاثیر گذاری مثبت بر شادمانی دانش آموزان

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیران ریاضی با موضوع کاهش اضطراب و نگرانی در یادگیری

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی ریاضی پنجم ابتدایی :راحتر کردن فهم کسر درس ریاضی برای دانش آموزانم

۲۲۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم : تبیین سیره اخلاقی پیامکبر (ص) بصورت کاربردی و با زبان ساده

۳۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم با موضوع جدول ضرب در ۳۸ صفحه

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیر شیمی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با استفاده از فناوری اطلاعات IT

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم دبستان : رفع مشکل شپش دانش آموزم در ۳۲ صفحه

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار پایه سوم دبستان : ایجاد نشاط در کلاس و مدرسه برای تحقیق زندگی

۲۲۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی چند پایه دبستان : آموزش مفاهیم نماز در ۲۸ صفحه فایل ورد

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیران تاریخ : ایجاد نشاط و جذاب کردن کلاس درس

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی استثنایی : برقراری ارتباط با دانش آموزم و کمک به پیشرفت درسی اش با وجود ابتلا اتیسم

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیران تربیت بدنی : رفع اضطراب با ورزش کردن + ۵ پیشنهاد ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی رشته الکتروتکنیک

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلمان سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلمان پایه سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیران تربیت بدنی با موضوع رفع مشکل پرخاشگری برخی از دانش آموزان

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیران عربی پایه هشتم : جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیران شیمی درب مفاهیم و بهره گیری از فضای مجازی+ پنج پیشنهاد ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیر دین و زندگی متوسطه دوم پایه چهارم : موضوع پایه های استوار

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگاران چند پایه دبستان : اصلاح الگوی رفتاری دانش آموزان در ۳۱ صفحه

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیران تاریخ : ۲۸ صفحه با موضوع لذت بخش کردن درس تاریخ برای خودم و دانش آموزانم

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی پایه چهارم با موضوع بهبود طناب زنی با پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی هنرستان – هنر آموز حسابداری – با موضوع رفع استرس هنرجویان

۳۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم تربیت بدنی با موضوع ورزش صبحگاهی و ۵ پیشنهاد ارزشیابی رایگان

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم عربی : علاه مند کردن دانش آموزان به درس عربی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی ریاضی : رفع مشکلات رفتاری دانش آموزان با روش های نوین تدریس

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیران علوم تجربی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی ریاضی متوسطه با موضوع ارائه راهکارهای جذاب و دانش آموز محور در تدریس

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی ریاضی با موضوع روش های تدریس اکتشافی و فعال

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی علوم دبستان : استفاده از وسایل دور ریز برای ساختن وسایل آزمایشگاهی درس علوم

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیران شیمی : طرح همیار معلم و نحوه تاثیر آن بر دانش آموزانم

۳۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی معلمان ابتدایی: بهبود اختلالات رفتاری دانش آموزان کلاس اول۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش معاون اجرایی: ارتقا سطح سواد والدین با تشکیل جلسات اثر بخش۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی دبیر تربیت بدنی : اصلاح رفتارهای نامتعارف و نابهنجار دانش آموزان۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگاران : بررسی علل اختلالات نوشتاری در املا نویسی۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم پایه اول : اصلاح رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموزانم

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلم کلاس اول: نحوه درمان اختلال املا نویسی دانش آموزم

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار پایه اول : ایجاد علاقه به قرآن در ۳۵ صفحه

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول : تقویت خلاقیت دانش آموزان

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلم دبستان : نحوه بهبود وضعیت انضباطی دانش آموزم – ۲۷ صفحه

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی جذاب کردن کلاس و عبور از روش های تدریس سنتی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلم دین و زندگی دبیرستان دخترانه:موضوع تغییر نگرش به مدگرایی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلم چند پایه دبستان : نحوه ایجاد علاقه به درس ریاضی در بین دانش آموزان

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی مدیر مدرسه راهنمایی ( متوسطه اول) + ۵ پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی هنرآموزان گرافیک + ۵ پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۳۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی هنرآموز طراحی دوخت : نهادینه سازی مراقبت از وسایل کارگاه – ۳۲ صفحه

۳۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی هنرآموزان کامپیوتر- ۲۵ صفحه با موضوع بازار کار این رشته

۳۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی دبیر عربی متوسطه اول : علاقه مند کردن دانش آموزان به درس قرآن

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی ریاضی با موضوع علاقه مند کردن دانش آموزان به رسم هندسی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلمان دبستان : روش نمایش خلاق و ترغیب دانش آموزانم به ریاضی و فارسی

۱۸۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معاون اجرایی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیر زیست شناسی – بهبود یادگیری محفوظات

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

نمونه گزارش تخصصی : برقراری زنگ انشا برای دانش آموزانم در کلاس دوم

۲۲۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیر تاریخ به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی مربی بهداشت با موضوع آموزش خود مراقبتی با دانش آموزان

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیران عربی پایه نهم آموزشگاه : رفع مشکل گوشه گیری و ساکت بودن دانش آموزان در کلاس درس

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلم دوم ابتدایی : طراحی فعالیت های جذاب برای بهبود خط نوشتاری دانش آموزانم

۲۳۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیران شیمی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی علوم تجربی با موضوع جذاب نمودن درس علوم با آزمایشات

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

پیشنهاد معاون اجرایی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی دبیر زبان انگلیسی – بهبود مهارت های نوشتاری در درس زبان انگلیسی

۲۲۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی مربیان بهداشت ابتدایی با موضوع بهداشت فردی به همراه پیشنهاد ارزشیابی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیر ان عربی پایه دهم با موضوع بهبود مکالمه عربی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلم کلاس دوم ابتدایی : ۲۵ صفحه با موضوع رفع ضعف املا نویسی دانش آموز

۲۲۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیر شیمی : بکارگیری روش های خلاقانه برای افزایش سطح علمی دانش آموزانم

۳۰۰۰ تومان

خرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیر علوم تجربی – تبدیل کلاس درس علوم به کلاسی پویا

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیران دین و زندگی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۲۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی : آموزش جنگ نرم و سرد به دانش آموزان

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیر عربی با موضوع بهبود مهارت مکالمه زبان عربی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیران عربی با موضوع ترغیب دانش آموزانم به نماز جماعت

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلم دوم ابتدایی : افزایش علاقه بین دانش آموزانم به ریاضیات – ۲۹ صفحه ورد

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی ریاضی متوسطه پایه هفتم : علاقه مند کردن دانش آموزان به مدرسه

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی معاون اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلمان پایه دوم ابتدایی : بهبود مشکلات روانخوانی دانش آموزم

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی مربی بهداشت موضوع کنترل وزن +پنج پیشنهاد کوتاه ارزشیابی

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی هنرآموزان الکترونیک :استفاده از تخته هوشمند و ترغیب هنرجویان کم توان به درس خواندن

۳۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار رفع اضطراب دانش آموزم که قرص آرامبخش مصرف میکرد

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی : ترغیب دانش آموزانم به تفکر قبل از انجام کارهایشان

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی عربی با موضوع علاقه مند کردن دانش آموزانم به قرآن , دین و معارف اسلامی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی : حل مشکل لکنت زبان دانش آموز و اضطراب ناشی از آن

۲۴۰۰ تومان

خرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم با موضوع تغییر روش تدریس از سنتی به فعال و روش های نوین

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

نمونه گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم : ایجاد روحیه همدلی و همکاری -۳۰ صفحه

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی مربیان بهداشت علاقه مند کردن دانش آموزان به بهداشت فردی + پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلمان زبان انگلیسی دوم دبیرستان در مورد خواندن و درک مفاهیم + پیشنهاد ارزشیابی کوتاه

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلمان دوم ابتدایی : ترغیب دانش آموزانم به مطالع غیر درسی

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی دبیر تاریخ پایه دهم : جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزانم – ۳۰ صفحه

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار پایه دوم ابتدایی : بهبود عدم تمرکز حواس دانش آموزم – ۳۳ صفحه

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان : بکارگیری فناوری های نوین در کاهش اختلالات یادگیری دانش آموزان

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

روش های انجام بهینه وظایف به عنوان معاون اجرایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلم زبان انگلیسی با موضوع تشویق به یادگیری لغات انگلیسی

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی دبیر علوم اجتماعی : افزایش روابط اجتماعی مثبت در دانش آموزانم + ۵ پیشنهاد ارزشیابی

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلم ابتدایی : چگونه درس ریاضی را برای دانش آموزانم شیرین کردم؟

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیران زیست شناسی : کمک به بهبود حفظ اصطلاحات در دانش آموزان

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیران ریاضی : علل افزایش یادگیری با کاهش ترس از امتحان در قالب بگزارش تخصصی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی دبیران زبان انگلیسی کلاس هفتم علاقه مند کردن دانش آموزان با استفاده از هوش هیجانی

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی : ترغیب دانش آموزان به تغذیه سالم

۲۲۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلم : تقویت اعتماد به نفس دانش آموزانم

۲۲۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم ابتدایی

خرید محصول

گزارش تخصصی معلم دبستان : ۴۰ صفحه با موضوع رفع اختلالات یادگیری دانش آموزم۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم دوم دبستان بکارگیری روش های خلاق برای بهبود ضعف درسی دانش آموزانم

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی معلمان ابتدایی ۲۸ صفحه ورد با موضوع ایجاد علاقه به دیکته نویسی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلمان پایه دوم : رفع مشکلات املای دانش آموزان در ۳۵ صفحه ورد

۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگاران دبستان : رفع ناسازگاری دانش آموزم با همکلاسی هایش۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم کلاس دوم دبستان : تشریح مسائل جنسی و اخلاقی و دور کردن دانش آموزانم از آسیب های آن۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم : کشف و بالفعل کردن استعداد های بالقوه دانش آموزانم – ۳۴ صفحه۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگار دبستان : بهبود رنگ آمیزی دانش آموزانم – ۲۷ صفحه۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان دوم ابتدایی : بهبود اختلالات یادگیری دانش آموزم۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی دوم ابتدایی : بهبود دیر آموزی دانش آموزم در درس فارسی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگار پایه دوم دبستان : راهکارهای نوین برای حل مشکل عدم تمرکز دانش آموزان۲۲۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه دوم : بهبود مشکل بدخطی و فاصله زیاد بین کلمات نگارشی دانش آموزم۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم پایه دوم دبستان رفع اضطراب شدید دانش آموزم – ۲۹ صفحه۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی معلمان ابتدایی : دانش آموز دارای مشکل جسمی و نحوه کمک به پیشرفت تحصیلی اش۳۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان ابتدایی : ترغیب دانش آموز کم رو به مشارکت گروهی۳۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلمان سوم ابتدایی : آرام کردن دانش آموز شلوغی که همکلاسی هایش را اذیت میکند

۳۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی رفع اختلال یادگیری برای آموزگاران ابتدایی در ۳۴ صفحه

۳۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی آموزش اسراف نکردن برای معلمان سوم ابتدایی در ۲۳ صفحه

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی آموزگاران : رفع مشکل ناسازگاری دانش آموزم

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی پایه دوم : رفع مشکلات جمله نویسی دانش آموزان در ۲۶ صفحه ورد

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم پایه سوم دبستان : تلاش برای معلم واقعی بودن در ۳۲ صفحه

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

نقش معاون اجرایی در مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم ابتدایی : تقویت مهارت جمله سازی در دانش آموزان با استفاده از تصویر خوانی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی آموزگاران دبستان : افزایش مهارت های انشا نویسی دانش آموزانم

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

تدوین گزارش تخصصی معلمان ابتدایی : تشویق دانش آموزانم به نوشتن تکلیف

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش عملکرد معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش عملکرد معاون آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش عملکرد معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش عملکرد معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس راهنمایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس متوسطه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی متوسطه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاونت آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاونت آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی معاونت آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی معاونت آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاونت آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی ابتدایی : کاهش اختلالات رفتاری دانش آموزم در ۲۴ صفحه

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی معاون فنی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون فنی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی معاون عمومی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون عمومی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون اجرایی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

تحقیق معاون پرورشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

پیشنهاد مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

پیشنهاد معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مرتبط با مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مرتبط با معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون پرورشی دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون پرورشی ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مرتبط با شغل مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مرتبط با شغل معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی فعالیتهای پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مربی پرورشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مربی پرورشی مدرسه -آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون پرورشی مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی معاونت پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی معاونت پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاونت پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی معاونین پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی مربیان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی معاونین پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مربیان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاونین پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معاون پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی : ترغیب دانش آموزان به محبت و درس خواندن۲۲۰۰ تومانخرید محصولتدوین گزارش تخصصی معلمان بکارگیری شیوه های مناسب برای کاهش اختلال یادگیری نوشتاری دانش آموز۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی هنرآموز نقشه کشی معماری به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۳۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی کاهش اختلال کند نویسی درس املا۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگار پایه سوم ابتدایی: درک نقش سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان۲۵۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیر متوسطه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی مدیر به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیر به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیران مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیران مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیران مقطع متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیر مقطع متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیر متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیر متوسطه اول به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیر به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی مدیر به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیر به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولپیشنهاد ارزشیابی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولپیشنهاد ارزشیابی مدیران مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیران مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی مدیران مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی مدیر ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی مدیران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی مدیر ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی دبستان : کاهش مشکل ناسازگاری دانش آموزم۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی دبیر هنر همراه پنج نمونه پیشنهاد ارزشیابی – افزایش خلاقیت در دانش آموزان با استفاده از مواد زاید و بدون استفاده در ساعت هنر۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم هنر – تقویت سطح یادگیری و انگیزه ی دانش آموزان۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی دبیر هنر به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولنمونه گزارش تخصصی دبیر فیزیک با موضوع تسهیل درک مفاهیم۲۰۰۰ تومانخرید محصولدگزارش تخصصی دبیران فیزیک با موضوع علاقه مندی دانش آموزان به فیزیک۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم فیزیک به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی دبیر فیزیک به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی دبیر فلسفه – جذاب کردن درس فلسفه با ایفای نقش و نمایش۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی سرپرستان خوابگاه – پیشگیری از جنگ نرم و آسیب اجتماعی۲۰۰۰ تومانخرید محصولدانلود گزارش تخصصی سرپرست خوابگاه جلوگیری از تهاجم فرهنگی با پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی سرپرست خوابگاه زندگی اجتماعیهمراه پنج نمونهپیشنهاد کوتاه ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم جغرافیا به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی دبیران جغرافیا به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی دبیر جغرافیا به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی دبیر پیام های آسمانی علاقه مند کردن دانش آموزان همراه با ۵ پیشنهاد ارزشیابی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی دبیران پیام های آسمانی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیران الهیات به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی مربیان بهداشت موضوع :اضافه وزن + پیشنهاد کوتاه ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی مشاوران مدارس با موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی مشاور مدرسه با موضوع برطرف کردن مشکلات اخلاقی رفتاری دانش آموزان

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مشاوران مدارس به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مشاور مدرسه با موضوع هدایت تحصیلی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مشاور دبیرستان – بهبود نقش تربیتی معلمان

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مشاور متوسطه با موضوع انتخاب رشته تحصیلی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی مشاوران – ترغیب به عزت نفس +۵ پیشنهاد ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی مشاور : اختلالات جنسی +پیشنهاد کوتاه ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی مشاوران مدارس اختلالات یادگیری و روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی مشاور به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مشاوران با موضوع تقویت سلامت روحی و روانی دانش آموزان

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مشاور درمان هراس اجتماعی دانش آموزان

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی کار و فناوری دبیرستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی کار و فناوری متوسطه : بالا بردن سطح علمی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی کار و فناوری تشویق به انجام کار گروهی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری جذاب نمودن آشنایی با خودرو سال سوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری با موضوع ترغیب به یادگیری+ پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری با موضوع کاهش اضطراب دانش آموزان

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری با موضوع افزایش یادگیری با استفاده از کامپیوتر

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری با موضوع تشویق به انجام کار گروهی و کسب مهارت عملی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلم کار و فناوری با موضوع رعایت بهداشت مدرسه + ۵ نمونه پیشنهاد ارزشیابی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی دبیران کار و فناوری سوم راهنمایی با موضوع برقراری نظم انضباط در کلاس

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی دبیرستان با موضوع بهبود نمرات و افزایش یادگیری دانش آموزانم

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی متوسطه با موضوع نهادینه سازی علاقه مندی دانش آموزنم

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی : تقویت هویت ملی اسلامی دانش آموزانم + ۵ راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی مطالعات اجتماعی پایه دوم راهنمایی با موضوع شناسایی دانش آموز بیش فعال و کمک به او

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی : روش های فعال تدریس و مشارکت دانش آموزان در کار گروهی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی دوم راهنمایی مدارس دخترانه : چگونگی بهبود انضباط در هنگام تدریس

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی با موضوع فراهم کردن نشاط و جذاب نمودن کلاس درس + ۵ راهکار ارزشیابی کوتاه

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی با موضوع تشویق به تحقیق و پژوهش + ۵پیشنهاد ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم مطالعات اجتماعی با موضوع بسط آیات قرآنی و تقویت هویت ملی اسلامی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیر مطالعات اجتماعی با موضوع رفع مشکل مدرسه گریزی و عدم رغبت به محیط مدرسه

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیران مطالعات اجتماعی متوسطه اول : مقاوم سازی نسبت به آسید های اجتماعی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی تربیت بدنی دبیرستان ترغیب به شرکت در فعالیت های ورزشی مجتمع

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی تربیت بدنی متوسطه : شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی در ۲۹ صفحه

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی تربیت بدنی با موضوع راهکارهای حیاط پویا و ورزش صبحگاهی در ۲۷ صفحه فایل ورد

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم ادبیات : ایجاد کلاس انشا به عنوان تمرین خوب نوشتن , اندیشیدن و سخن گفتن

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیر ادبیات دوم راهنمایی : نحوه برخورد با دانش آموز بیش فعال

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیران ادبیات فراهم کردن زمینه یادگیری اثر بخش با کارگروهی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی ادبیات دبیرستان : نهادینه سازی اعتماد به نفس و خودباوری

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی ادبیات متوسطه با موضوع افزایش میزان یادگیری دانش آموزان در ۲۷ صفحه

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی ادبیات : آموزش کاربرد و تجلی اخلاق ادبیات تعلیمی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی ادبیات راهکارهای مدرسه محور برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزانم

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیر ادبیات با موضوع ایجاد تفکر در دانش آموزان به کمک درس انشاء

۲۳۰۰ تومانخرید محصول

دانلود گزارش تخصصی دبیران ادبیات با عنوان رفع مشکل دانش آموزانم در یادگیری و درک مفاهیم

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی دبیران ادبیات راهنمایی با عنوان چگونگی ایجاد تحول در انشا و نگارش دانش آموزان

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم ادبیات : کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بسیار ضعیف

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیر ادبیات کلاس هفتم : رفع ضعف نوشتاری دانش آموزان با بازیهای کلاسی

۳۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیران ادبیات متوسطه اول : چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم ششم دبستان :چگونگی کنترل مشکل بیش فعالی در دانش آموزم

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی با موضوع بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق با هنر

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی : تشویق دانش آموزان به خواندن قرآن در ۲۸ صفحه

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار ششم ابتدایی : رفع مشکلات زود باوری , عصبانیت و عدم تمرکز در دانش آموزان بیش فعالم

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی : برطرف کردن مشکلات املا نویسی در ۲۹ صفحه ورد

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم پایه ششم ابتدایی: آموزش مهارت های زندگی با توجه به دروس علوم

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلم ششم ابتدایی : افزایش دقت و تمرکز دانش آموزان کم بینا در درس ریاضی

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی دبستان ششم تلفیق دروس پایه ششم و آموزش شهروند خوب بودن

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی آموزگاران پایه ششم دبستان : افزایش علاقه دانش آموزانم به درس ریاضی۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگاران ششم دبستان : برطرف کردن ضعف درسی و افت تحصیلی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلمان پایه ششم دبستان : دانش آموزان باهوشم و آشنا کردنشان با قوانین خاص مدرسه

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی ششم دبستان : رفع مشکلات روانخوانی دانش آموز دیرآموز

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلمان ششم دبستان با عنوان افزایش خودباوری در دانش آموزان ۲۸ صفحه

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم پایه ششم دبستان : رفع اختلالات و ناهنجاریهای اخلاقی در دانش آموز طلاق

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم ششم دبستان ترغیب دانش آموزانم به استفاده از ابزارها و روش های نوین یادگیری

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار کلاس ششم ابتدایی : علاقه مند ساختن دانش آموزان معلول به نماز جماعت

۲۵۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار پایه ششم ابتدایی

۲۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار ششم ابتدایی: کمک به بهبود رفتاری دانش آموزان چند شخصیتی

۳۰۰۰ تومان

خرید محصول

گزارش تخصصی معلم کلاس ششم ابتدایی : رفع اختلالات یادگیری درس ریاضی ششم۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم پایه ششم ابتدایی : کمک به افزایش تمرکز و دقت دانش آموزانم۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم ششم ابتدایی : بهبود دیکته نویسی در دانش آموزان کم توان ذهنی۲۵۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم پنجم دبستان ۲۹ صفحه با موضوع خارج کردن دانش آموزم از انزوا۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگار کلاس پنجم ابتدایی با موضوع آموزش نماز به دانش آموزانم۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی : ۳۸ صفحه با موضوع علاقه مند کردن دانش آموزانم به قرآن۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی : ۲۹ صفحه با عنوان رفع مشکل گوشه گیری دانش آموزم۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم پایه پنجم ابتدایی : نقش اولیا در تکالیف دانش آموزان و ارتقاء فرایند آموزشی۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم پنجم ابتدایی : رفع مشکل دانش آموزم در مورد عدم مشارکت و فعالیت کلاسی و ارتباط با سایر دانش آموزان۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگاران دبستان پایه پنجم : یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن با روش های تدریس نوین۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم دبستان : رفع مشکل هواس پرتی دانش آموزم – ۳۰ صفحه فایل ورد۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگاران پنجم دبستان : آشنا کردن دانش آموزانم با حجاب , امر به معروف و نهی از منکر۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان پایه پنجم دبستان آشنایی و علاقه مند سازی دانش آموزانم به نماز۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی پنجم دبستان : ۲۴ صفحه با موضوع اجرا کردن طرح کیف در کلاس پنجم۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان پنجم دبستان : تلفیق با هنر و جذاب کردن درس قرآن و هدیه های آسمانی۲۵۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی پایه پنجم دبستان با عنوان آموزش روشهای مطالعه صحیح به دانش آموزانم۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان دبستان پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی پنجم ابتدایی علاقه مند کردن دانش آموزان به تغذیه سالم۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی پایه پنجم ابتدایی با موضوع بکارگیری تخته هوشمند در کلاس و بهبود سطح یادگیری دانش آموزانم۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه پنجم : ترغیب دانش آموزانم به خورد صبحانه۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی پایه پنجم : ۲۹ صفحه در باره برطرف کردن ضعف املای دانش آموزان۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان پایه پنجم : علاقه مند کردن دانش آموزانم به درس تاریخ۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان پنجم ابتدایی با موضوع پرورش اخلاق و رفتار اسلامی در دانش آموزانم۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان پایه چهارم ابتدایی : نهادینه سازی علاقه به کسب علم در دانش آموزانم۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی پایه چهارم : تحلیل دانش های زبانی کتاب فارسی خوانداری از نظر دستوری۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم : ایجاد علاقه در دانش آموزان به مشارکت در فعالیت های اجتماعی مدرسه۲۲۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی پایه چهارم ابتدایی : ایجاد علاقه در دانش آموزانم به محیط مدرسه و علم آموزی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی چهارم ابتدایی : آموزش ساختار بدن انسان با ماکت به دانش آموزانم۳۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان پایه چهارم : بهبود یادگیری و جلوگیری از افت تحصیلی در درس ریاضی۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلمان چهارم ابتدایی : دانش آموزان کم شنوایم و استفاده از تکنیک های خاص برای رفع مشکل یادگیری آنها۲۵۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگاران پایه چهارم بکارگیری برد هوشمند در تدریس و ارتقاء سطح یادگیری دانش آموزانم۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی آموزگاران چهارم ابتدایی : استفاده از خلاقیت برای افزایش نشاط در کلاس درس۲۰۰۰ تومانخرید محصولگزارش تخصصی معلم پایه چهارم آموزش از راه دور قرآن با تکنولوژی های نوین و تلفیق با هنر۳۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم : کمک به حل مشکلات اخلاقی و رفتاری دانش آموزی با پدر معتاد۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم : ۳۱ صفحه در مورد دانش آموزان ۲ زبانه

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم : کمک به دانش آموز دیر آموز با تغییر روش تدریس

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم دبستان : افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان معلول حرکتی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار پایه چهارم دبستان : ایجاد علاقه به درس تعلیمات اجتماعی بین دانش آموزان

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار چهارم دبستان : پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان تیزهوش در مدارس عادی

۳۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم کلاس چهارم دبستان : ترغیب دانش آموزانم به کتابخوانی در زنگ تفریح

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم دبستان : افزایش علاقه مندی دانش آموزانم به انشا و نگارش

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلم چهارم دبستان : سوق دادن دانش آموزانم از دیگر ارزیابی به خودارزیابی

۳۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار کلاس چهارم ابتدایی

۲۲۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگاران سوم دبستان : راهکارهایی برای رفع لوسی دانش آموزم

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

تدوین گزارش تخصصی معلمان دبستان : کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموز کم شنوایم

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی تغذیه سالم برای معلمان سوم ابتدایی در ۳۳ صفحه ورد

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی بدخطی برای آموزگاران ابتدایی در ۳۱ صفحه فایل ورد

۳۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معلمان : بکارگیری محرک های نوشتاری و شفاهی جهت بهبود یادگیری

۳۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مدارس ابتدایی استثنایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مدارس استثنایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگاران پایه دوم : بهبود کلاس گریزی و بی میلی دانش آموزم به حضور در کلاس درس

۲۲۰۰ تومانخرید محصول

تدوین گزارش تخصصی مرتبط با شغل معلمی : ترغیب دانش آموزانم به درس جمله سازی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

نمونه گزارش تخصصی معلمان دبستان : استفاده از شیوه های نوین آموزشی در املا نویسی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی معاون اجرایی با موضوع چگونگی ارتقای سطح سواد والدین با تشکیل جلسات والدین اثر بخش و برنامه ریزی درسی

۲۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی دبیران ریاضی با موضوع رسم هندسی در ۳۸ صفحه فایل ورد

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی مدیران ابتدایی : حل مشکل گوشه گیری و انزوا دانش آموزان مدرسه ام

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی دانش آموز بد دهن و دروغگو و نحوه برخورد با آن

۳۰۰۰ تومانخرید محصول

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم ابتدایی : نحوه برخورد با لجبازی دانش آموزان لجوج

۲۵۰۰ تومانخرید محصول

0